Be-You-Ty

Dah kahwin pun badan mantain, ini 6 pelakon Korea awet muda bak anak dara!

Oleh  | 

BILA kita tengok  sahaja pelakon Korea di dalam drama, mereka semua memang cantik-cantik belaka. Walaupun mereka sudah berusia, namun mereka masih lagi dilihat sesuai untuk melakonkan watak gadis berusia 20an kerana bentuk badan mereka yang maintain persis anak dara. Tak namoak macam badan seorang ibu langsung, kan!

Mungkin disebabkan oleh pemakanan mereka yang sangat cerewet demi menjaga bentuk badan agar tetap mempersona walaupun usia telah bertambah.

Ha, jadi kami nak kongsikan antara 6 pelakon Korea yang tak nampak berusia langsung!

Lee Bo Young

Sekali pandang macam umur 23 tahun. Namun, siapa tahu belakon ini sebenar sudah mencecah umur 40 tahun. Bukan itu sahaja, beliau sebenarnya telah memperoleh 2 orang anak.

Go Hyun Jung

Ha, korang pernah tak tengok drama Queen Seon Deok. Gp Hyun Jung yang memegang watak Mi Shil dalam cerita itu sebenarnya telah berusia 48 tahun dan mempunyai dua orang anak.

Lee Yo Won

Nampak macam budak universiti. Siapa sangka sebenarnya Lee Yo Won telah mempunyai seorang anak dan berusia 39 tahun. Nampak muda betul kan!

Jun Ji Hun

Argh! Lawanya badan dia, kan? Jun Ji Hyun sebenarnya dan mempunyai dua orang anak tau. Bukan itu sahaja, dia pun sudah berusia 37 tahun. Macam tak tua-tua je dia ni.

Lee Min Jung

Alahai, cantik betul Lee Min Jung ni sama sekali tak rasa dia dah ada anak satu. Lawa sangat, ni!

Han Ga In

Siapa sangka ini ialah badan kepada seorang ibu berusia 37 tahun dan mempunyai dua orang anak. Wow! Tapi dia masih membawa watak gadis muda. Cemburu kita!

Ha, mereka nampak macam tak berusia, kan? Sis harap walau sis dah bersalin nanti, masih nak juga badan macam mereka ini. Agak-agak, apa rahsia mereka ni awet muda ya?

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

dhia.com.my