D-Life

Ini antara video TikTok yang membuatkan korang tak kering gusi

Oleh  | 

BARU-BARU ini Perdana Menteri telah melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan untuk memastikan COVID-19 dapat dikawal. Ini bermaksud korang kena lah duduk rumah dan keluar bila perlu.

Disebabkan keadaan terlalu serius, sis nak kongsikan dengan korang video TikTok yang mampu buat korang tersenyum. Korang ingat semua TikTok yang ada tu berjaya ke?

Bunyi gelas

Lelaki ini kongsikan dengan kita satu bakatnya yang boleh menghasilkan bunyi melalui gelas dan sepatutnya bunyi yang terhasil itu indah. Tapi ini yang terjadi. Cukup mengagumkan!

Ciuman Kipas

Yang ni pulak, terlalu kreatif sampai belum apa apa lagi dah terkena. Ha tu lah nak buat apa-apa pun kenalah berhati-hati ye guys!

Slow-motion

Kebanyakkan video slow motion kelihatan hebat. Akan tetapi video ini buat korang terkejut dengan hasilnya.

 

View this post on Instagram

 

Hä wtf? 😂😂😂😂 . . #fun #livelaughlove #funtimes #followers #funday #funnyvideosdaily #funnymemes #laughter #funnyvideos😂 #funny #laugh #prilaga #follower #instafollow #instafun #funnyvideos2018 #tiktok #fail #wtfmemes #next #wtf #lol

A post shared by tiktok fails 😂 (@tiktokfails_) on

Fetch!

Jarang sekali kita tengok kucing bermain fetch seperti anjing. Selalunya kita lihat anjing yang bermain dengan tuannya.

TikTok ft TicTac

Yang ni, belum apa-apa lagi dah menyembur. Agaknya beliau cuba menunjukkan skill yang baru atau cara makan gula-gula tic tac yang berlainan. Tapi……..

Semoga dengan perkongsian ini dapat menceriakan hari korang tu!

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

dhia.com.my